MH 370.. Orang lain sedih berduka.. Hishammuddin seorang aje bergembira!

Isnin, 31 Mac 2014


South China Morning Post (SCMP) yang berpangkalan di Hong Kong menulis Datuk Seri Hishammuddin Hussein yang menerima kritikan dalam mengendalikan krisis MH370 daripada media luar mendapat sokongan yang baik daripada rakyat Malaysia.

Katanya lagi cara Hishammuddin mengendalikan kes ini lebih baik daripada peristiwa Lahad Datu dan akhbar itu mampu mengedalikan tugas dan mengambil alih tugas perdana menteri.

Perkara ini di sokong oleh Oh Ei Sun, bekas Setiausaha Politik Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak pada tahun 2009 kata akhbar SCMP berkenaan.

Hishammuddin juga dikatakan tidak terlibat dengan rasuah (ya ke?) dan politik wang serta tidak banyak masalah dalam umno.

Kata akhbar itu lagi yang membuat tinjauan rambang kepada masyarakat sekitar termasuk pemandu teksi mengiyakan apa yang diutarakan dan masyarakat bawahan pun melihat Hishammuddin mampu mengendalikan krisis ini.


Adakah Hishammuddin sebagai bakal perdana menteri, serta meneruskan legasi keluarga Razak dalam pemerintahan negara dalam usaha menyingkirkan Datuk Seri Muhyiddin Mat Yasim??

Cara media menyajikan berita ini sebenarnya adalah pertanda akan berlaku perang besar dalam UMNO selepas ini!!

0 comments:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails

Archives

Tops Bulanan

Tops Keseluruhan