Najib berjaya BELI Roslee Daud Adun Bukit Besi

Selasa, 13 Mei 2014


Menurut sumber yang dipercayai Ahli Dewan Undangan (Adun) Bukit Besi, Roslee Daud dikatakan akan menarik semula surat perletakkan jawatannya yang dihantar pagi tadi setelah mengadakan perjumpaaan tertutup dengan Perdana Menteri DS Najib Razak di Kuala Lumpur.

Beliau juga adalah Exco Pengerusi Jawatankuasa Usahawan, Pembangunan Luar Bandar, Kepenggunaan dan Koperasi Negeri bagi kouta Dungun. Dia ni tak lulus SPM sekadar menjadi kerani UMNO setelah dia dipecat ada penyelewengan tempat kerjannya.

Setelah menjadi exco tarbiat lama masih ada dan dia ada kes tetapi Ahmad Said telah membantu, itu emosi sangat dengan Ahmad Said. Tapi bila ada jaminan untuk kesnya ditutup dan ada imbuhan dia dikatakan akan menarik balik perletakkan jawatan dalam UMNO dan Adun Bebas.

Menurut sumber yang saya terima Perdana Menteri dikatakan akan mengadakan perjumpaan tertutup dengan semua Adun BN Terengganu pagi besok untuk membuat penjelasan kenapa Ahmad Said dipecat MB.

Tindakan PAS yang cermat dalam isu ini amat disenangi kerana UMNO dengan Pitih (duit) rela mati mak bapak!!



Kedudukan sekarang Dun Sekarang adalah PR/PAS 15 UMNO 15 Bebas 2 kerana Ahmad Said dan Ghazali masih dalam rundingan dengan YAB TS Muhyiddin di rumah kediaman Ahmad Said.

Tapi percayalah kedatyangan Muhyidin bukan datang dengan tangan kosong tapi dengan fail-fail Ahmad Said yang boleh membuat Ahmad Said merana seumur hidup!!

Percayalah Ahmad Said yang NELANG pun aku 'kecut batu' dengan Najib!! KAH KAH KAH

Ni jenis PITIH juga....
Kita tunggu dulu

TEMPAYAN RETAK
http://tempayanretak.blogspot.com/
(* Klik gambar untuk besarkannya)




3 comments:

Tanpa Nama berkata...

Bukan pitih tapi diugut olih kerajaan umno bn mana ada orang umno berani semua depa kecut telog, ganu kito lepas ni jadi tak menentu semua apo yg mereka nak bjat jadi serba salah akibat sumpahan rakyat maso krisis perak.

Libang Libu berkata...

Tuan/puan empunya blog,

mintak saling tukar link.

http://libanglibu.blogspot.com/

Unknown berkata...

Ok dah masuk dalam analisis berita

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails

Archives

Tops Bulanan

Tops Keseluruhan