Kembar MH370 di Tel Aviv Israel Menjadi Perbincangan Baru Pencarian MH370 (bersama video)

Ahad, 30 Mac 2014


Seorang wartawan Amerika Syarikat, Christopher Bollyn yang menulis buku berjudul "Solving 9-11: The Deception that Changed the World, Christopher Bollyn" telah membawa satu teori tentang kehilangan MH370. Teori ini menjadi perbincangan hangat dikalangan warga siber setelah sekian lama pencarian MH370 dilihat gagal.

Teori ini seiring dengan teori konsiprasi yang melibatkan Amerika Syarikat yang telah banyak kita baca. Selain US sudah pasti tidak lain daripada puak Yahudi atau Israel.


Untuk pengetahuan pembaca Bollyn juga turut membantu Profesor Steven E. Jones dalam menganalis serangan 9-11 telah muncul dengan bukti-bukti yang mengaitkan Israel dalam serangan ini. Akibat daripada analisis tersebut kedua-dua mereka diserang oleh mereka yang tidak dikenali dan dipenjara atas alasaan yang tidak manasabah.

Walaupun penglibatan Israel secara khusus tidak dapat dibuktikan, namun ada banyak bukti (alibi) yang nyata dan boleh membuatkan teori ini turut diperkatakan dalam perbincangan umum.

Kedutaan Israel juga didakwa "bercuti" tanpa sebarang alasan kukuh pada pada hari kejadian kehilangan MH370 dimana mempunyai persamaan dengan apa yang berlaku pada hari serangan di Twin Tower, Amerika Syarikat pada 9 November 2011.

Terdapat bukti lain yang lebih meyakinkan iaitu tindakan Israel membeli dan memiliki sebuah pesawat Boeing 777 2H6 (ER) lama milik Syarikat Penerbangan Malaysia (MAS).


Pesawat "kembar MH370" ini telah dirakam di sebuah lapangan terbang kecil di Tarbes Lourdes Pyrenees, Perancis pada 4 Oktober 2013 sebelum kapal terbang ini dibawa ke Lapangan Terbang Ben Gurion, Tel Aviv, Israel pada 4 November 2013.

Mengikut maklumat yang ada pesawat MAS Boeing 777 dengan nombor siri 28416 dan didaftarkan sebagai 9M-MRI ini telah dijual kepada GA Telesis, LLC di Fort Lauderdale, Florida pada 21 Oktober 2013 sebelum didaftarkan sebagai N105GT.

Teori Bollyn mengapa Israel membeli dan cuba memiliki pesawat lama MAS berkenaan?



Saya tinggal persoalan peribincangan di sini untuk pembaca meneliti dan membuat rumusan sebagaimana DS Najib membuat rumusan.

Untuk rujukkan pembaca sila masuk ke laman Christopher Bollyn di bawah:-
http://www.bollyn.com/

2 comments:

Tanpa Nama berkata...

9 11 ialah .September 11, 2001, bukan 9 november 2011.

Unknown berkata...

Awalnya aku hanya mencoba main togel akibat adanya hutang yang sangat banyak dan akhirnya aku buka internet mencari aki yang bisa membantu orang akhirnya di situ lah ak bisa meliat nmor nya AKI NAWE terus aku berpikir aku harus hubungi AKI NAWE meskipun itu dilarang agama ,apa boleh buat nasip sudah jadi bubur,dan akhirnya aku menemukan seorang aki.ternyata alhamdulillah AKI NAWE bisa membantu saya juga dan aku dapat mengubah hidup yang jauh lebih baik berkat bantuan AKI NAWE dgn waktu yang singkat aku sudah membuktikan namanya keajaiban satu hari bisa merubah hidup ,kita yang penting kita tdk boleh putus hasa dan harus berusaha insya allah kita pasti meliat hasil nya sendiri. siapa tau anda berminat silakan hubungi AKI NAWE Di Nmr 085--->"218--->"379--->''259'

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails

Archives

Tops Bulanan

Tops Keseluruhan