Pemuda Gerakan P.Pinang perli Lim Guan Eng

Khamis, 27 September 2012

Pemuda Gerakan Pulau Pinang, mempermainkan kata kata dan semalam turut memperli Lim Guan Eng berkaitan dgn masaalah pemilik rumah sewa yg diduduki LGE tidak berhasrat untuk memperbaharui perjanjian sewa nya.

 

Tan Kah Leong berkata, “Pemuda Gerakan Negeri bersedia membantu LGE untuk mencari tempat sewa yg baru ekoran dari pemilik rumah sewa sekarang tidak berminat untuk memberi sewa pada Lim Guan Eng diatas dakwaan nya BN selalu ‘menyerang’ nya. Pemilik itu yg dikenali sebagai ‘Cik P’ juga dikaitkan dgn pembelian satu tanah lain diTaman Manggis.

 

"Kalau Lim Guan Eng betul-betul tak dapat rumah untuk duduk, saya Tan Kah Leong 'sukarela' cari satu rumah bagi dia sewa. Kita akan bantu dia cari rumah untuk sewa. Sebelum ini setiausaha politik Lim Guan Eng, Ng Wei Aik ada membuat kenyataan yg kerana kes itu, LGE diarah keluar dari banglo tersebut.

 

Tan Kah Leong menanmbah, "Tak payahlah LGE 'berlakon' bagi menunjuk kepada rakyat supaya disimpati dengan mengadakan cerita2 itu. Sebagai pemimpin politik apabila memberikan alasan tiada lagi tempat tinggal hingga terpaksa tidur di luar rumah nampak seperti budak-budak," katanya pada sidang akhbar di sini hari ini.

 

Bagaimanapun, Ng Wei Aik berkata pemilik banglo itu setakat ini tidak membuat keputusan lagi sama ada mahu memperbaharui perjanjian itu dan Lim Guan Eng masih tinggal di banglo tersebut walaupun perjanjian sewaan telahpun tamat.-ber

0 comments:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails

Tops Bulanan

Tops Keseluruhan